majafrii

Alla inlägg under juni 2013

Av Maja - 13 juni 2013 23:34

°°°°°

 

Igår var det avslutning

började nästan böla! :P

bland annat för att min finaste brud typ inte kommer vara hemma i sommar så vi kommer nästan aldrig ses...

som tur är har jag hennes linne hemma hos mej ;) mohha de luktar osm dej embla ;9 ffan va patetisk du är maja!

aja same shit

sen att se alla nior gråta..

 

°°°°°

 

idag första dagen på sommarlovet... är det regn....

jag vaknade 10 över 1, tog en prommis med min doggie, medans mamma lagade pannkakor

mumss

sedan gick jag å alice upp till ica, jag köpte lite cola, som är MIN!! ;)

 

°°°°°

 

vi fick en varsin biobiljett för vi var med i en tävling med skolan! 

men jag var sjuk när klassen fick biljetterna! 

och Nea trodde hon hade min för hon hade fått 2 biljetter! 

så hon tog med den andra, så jag fick den!

sedan igår på avslutninegn i kyrkan fick vi som varit med i elevrådet gå fram så fick vi en varsin biobiljett!

jippie jag har 2.. min lärare säger juste maja jag har din biljett kvar från tävlingen!

nej men jag fick den av Linea!

aa men jag har din så du får en til!

så jaaaaa jag har 3 biobiljetter!! wiihoo!

men jag bjuder mamma på bio nästa vecka!

men jag har 1 kvar någon som känner för att gå på bio med mej??

 

°°°°°

 

           

Av Maja - 11 juni 2013 22:48

(ja jag gillar veronica maggio! kvinnan är helt underbar! har kommit in i min period igen d hon är helt klart bäst!)


°°°°°

 

Idag efter skolan åkte jag hem till Norea för att sminka henne för hennes bal!

min fiiiina, vackra coola kompis vart suuuper duper fiiin!!!

du är kvällens promqueen<3

 

Av Maja - 11 juni 2013 22:40

°°°°°

 

skolavlsutniing imorrn

insåg imorse att imorrn är de sommarlov!

mitt sista sommarlov i grunskolan..

har bara 1 år kvar i grundskolan

 

"vem fan bölar.?? jag kommer inte göra det! seriöst jag kommer vara glad att slippa min klass"

 

nästa år kommer jag visst böla! dessa ord sa jag för 1 år sedan...

 

°°°°°

 

imorgon stiger jag upp med min vanliga otroliga charm! ;)

drar på mej lite kläder! packar ner avslutningskläder, smink å lite skit, skor!

drar mina solbrändaben mot emblas place, ska fixa hennes hår å aa vi ska fixa oss innan tsm alltså!

alice kommer komma lite efter!

sedan skjutsar emblas mamma upp oss

 

°°°°°

 

efter åker jag hem ut med hunden, byta lite kläder, dra in till rudan med Moa, kolla när sofia å hampus har sin avslutning!

 

°°°°°

 

F*CKING SOMMARLOV

 

(detta var lilla jag idag)

   

bal

Av Maja - 10 juni 2013 23:45

°°°°°

 

började 10.15, de börja spöregna så jag tänkte jag tar bussen, springer som en galning

men såklart åker den förbi mej....

 

°°°°°

 

sedan halv 2 börja vi fixa med maten till 9:ans bal, höll på heela kvällen....

är så slut just nu! blööö

men alla var jätte fina!!! :D superfina klänningar!! längar tills nästa år då jag får köpa klänning och skor! (Y)

jag vill bli bjuden på bal... :( så ngåon bjud mej!!!

 

°°°°°

 

sitter å skypar med min favorit just nu!

hon är helig elegant, fantstisk, underbar, fin, snygg, het människa!

tror jag ska bli lebb nu!

älskar dej Moa<3

lol

 

hahah marika tog min mobil idag så hitta fina bilder....

 

°°°°°    

Av Maja - 9 juni 2013 21:20

°°°°°

 

Mys

Mys

Mys

 

Har tillbringat min lediga helg på mitt landställe med min padre

vi har träffat massa släktingar, flera jag inte ens visste jag hade... lol

 

°°°°°

 

vet inte varför men jag säger lol

(eller rättaresagt jag skriver)

väldigt väldigt väldigt

ofta nu för tiden.... vet inte äre bra eller astöntigt?

 

°°°°°

 

Imorgon börjar jag 10.15

vilket är superdupermegaawesomegrymtjallajippiemaddafakka skönt

sedan äre väl mest att vi ska fixa inför 9:ornas bal som äger rum imorgonkväll

och jag har blivit en av dem som är utvald att laga maten!

*stolt*

hahh nej det ska jag verkligen inte vara... vet inte om hon valde mej för jag är så jäkla grym eller för jag måste höja betyget?

men betygen är satta

och 9:orna vill väl ha god mat

så jag tolkar det som att hon tycker jag är grym

 

°°°°°

 

sorry för dålig upd. har varit lite berg-och-dal-bana

dålig täckning på mitt landställe

orken har inte funnits till

jag har för sjutton haft 5 dagars ledigt jag sover ;)

 

°°°°°

 

Av Maja - 7 juni 2013 00:45

Hahaha sitter å tittar på 2012 big brother i repris, det kommer typ 2 nya avsnitt varje dag inder sommaren :)

tål inte jessica usch usch usch usch usch blääääääääää!!!

 

idag har jag haft en jätte mysig dag med Moa och Klara vi soolade, jag har bränt mej på ryggen :P

vi såg gäss som försökte para sej, de var 2 canadagäss med 6 små gulliga bebisar

vi var i nån liten vik eller va man ska kalla det vid moa, så vi satt där typ 3 timmar tror jag de blev eller mer! sedan gick vi hem till moa, kolla på hennes små kyckling ägg, hahah! jätte söta, hoppas de bir gulliga små kycklingar! vi åt lite sedan drog Klara hem å jag å moa drog till centrum där vi åt glass, och edan visa de sej att embla var i centrum så vi träffa henne! de var la mysigt! sedan ¨kte jag hem å lagade mat! :) duktig jag vet!

kyckling som jag dela på hälften inte hela vägen bara som en öppning sedan la jag in mozarella och soltorkade tomater och drog lite steksnöre runt så de skulle hålla! wstartade grillen! mamma hjälpte mejatt göra en potatissallad som är ljummen, där man har en senapsdressing guckad runt hahah :P

sedan lägger man lite honung i en kastrull med lite timjan (tror jag lol) och så värmer man de lite lite precis innan man ska äta så den bara blir ite rinningare :)

de är suuuuuuuper goooott!!!!

   

Av Maja - 5 juni 2013 14:58

Sitter ute med pappie å solar!! De är varmt men skönt å man blir brun ;) (Y)
Imorrn Åker jag hem till Moa<333 de blir myyys får se va vi hittar på! Har Inge bestämmt!

Av Maja - 5 juni 2013 13:00

Va hände med allt detta att de var folk som brände ner bilar, kasta sten, att vi inte hade tillräckligt med poliser för att kunna ta fast alla, endå tycker dom vi ska dra ner åå poliser i Sverige....

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards