majafrii

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Midsommar 2013

Av Maja - 26 juni 2013 20:19

°°°°°

 

Midsommar 2013

en av de bättre om jag får säga det själv

 

°°°°°

 

Jag mamma å pappa var lite spontana å tog båten nere från hamnen till Utö

båtresan skulle ta 1h 30 min typ 

den tog ca 1h mer.. 

vi hade med oss picknick så vi skulle ju ha ca 2h där så vi skulle hinna sätta oss å äta å sedan plocka ihop å ta båten hem, men pga av förseningar hade vi typ 40 min där 

och nästa båt hem gick inte förrns kvart i 5 så vi gick runt lite sedan åt vi våran matsäck på båten

det var jätte mysigt det med 

för det började mulna på och blåste jätte mycket

jag å pappa köpte oss en varsin Utö tröja på utömagasinet 

 

°°°°°

 

Vi kom hem och en polare frågade om jag skulle ner på stranden, så jag kollade med Embla oxå om hon skulle dit, vilket hon skulle så först drog jag hem till Embla där även Malin (Emblas polare) var, super gullig!! :D <3

efter nån timme elr 2 gick vi ner till stranden där dom flesta redan blivit packade! 

hehe jag kom hem till Embla med em hallonsoda som jag drack upp innan :P lol

Men det var ganska roligt endå!

 

°°°°°

 

En lyckad midsommar vars det för mej iallafall :D 

 

°°°°°

 

     

midsommar naglarna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 12 augusti 2014 16:46


Hej alla Goa läsare. Jag har nu bytt bloggportal, då jag börjat tröttna på bloggplatsen.se- och tycker nattstad var lika simpel men man kunde göra snyggare. Så min nya blogg ligger nu på www.nattstad.se/majafrii ...

Av Maja - 9 augusti 2014 23:42


Vi började med att cykla runt på "ön" där jag bor, handlade lite å cyklade hem, eller ja, jag cykla, Daniel sprang. Vi åkte hem tog en kopp kaffe. Sedan begav vi oss (båda på cykel denna gång) upp mot byn igen, mest för att kolla runt lite, cyklade r...

Av Maja - 8 augusti 2014 15:04


Är inne i centrum å shoppar lite, ensam... Tråkigt tänker vissa, rätt skönt tänker jag. Får ta det i min egen takt. Har fyndat en massa! Å nu har jag väl hittat allt... Men har endå typ 1h kvar här... Ska ju möta Daniel. Så nu tänker jag sitta här på...

Av Maja - 8 augusti 2014 01:46


Mina tårar hade precis slutat rinna ner för min kind. När jag går fram till dej. En person som bara funnits i mitt liv 2 år. Jag går fram till dej å känner hur det bränner bakom ögonen. Du viskar i mitt öra -glr de du är bra på, för det är du bäst på...

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards