majafrii

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja - 26 januari 2013 16:38

För mycket läxor allt ba åker omkring i huvet på mej! känns som mitt huvud skulle kunna sprängas snart! har super mycket! 49 glosor tills på måndag, NO-prov på HELA kroppen på fredag, vi läser sagan om ringen, matten, Teknik-prov, sen har vi en klassblogg där vi ska skriva om S.O.R de är på blogg.se men jag kmr inte in -.- jag orkar inte!!!!

Kan jag få sjunka genom marken en liten stund?

Va å panta fick 236:-, sen va jag å pappa å handla!

Har setat å pluggat i 1h 15min med mamma å ätit godis!

nu sitter jag i min säng å lyssnar på musik!

Funderar på om jag kanske ska göra en ny heather, tror jag ska göra de!

Skypade med Amanda igår<3 var sjukt längesedan! v asjuktlängesedan vi sågs oxå! de va på julafton!! saknar dej min lilla gullunge knaasfia! <3

                 

Av Maja - 24 januari 2013 19:47

               

Av Maja - 24 januari 2013 19:45


     

Av Maja - 22 januari 2013 21:53

Hej hej! ni kmr nu få se min outfit från igår! elr aa typ! min outfit idag! ritade lite  idag! tokiga bilder från idag!

Idag på extra engelskan så sa jag till embla ba "de va fett längesedan de va brandlarm" embla"jag har inte ens varit med om de på denna skola" (hon har gått här snart 2 år...) sen när jag å alice ska gå till våran sista lektion! (vi skulle på toa så vi va på toan) så börjar brandlarmet tjuta! :O fett läskigt att vi snackat om de innan!!!!!

      Mina ögon skelar ju typ! nejdå! haha lyfter jag upp mitt ena ögonbryn blire sådär fett läskigt!! :O                

 

Av Maja - 21 januari 2013 15:49

Heeeeeeeej! alla goa å glada!

Idag började den nya tjejen å vi fick även reda på att imorrn kmr en kille som ska testa så om han gillar de ska han börja här iövermorrn typ! men hon va jätte snäll! :D

Hoppas han stannar oxå, elr har ju inte träffat hnm! men de är roligt med nya i klassen! hoppas han är lång å snygg! heheh....

Har vart ute å sprungit nu när jag kom hem! dirket när jag sprungit klart gick jag ut med hunden! å nu ska jag fixa mej nått att äta sen drar jag mej ner till bussen mot teatern!! <3

     

Av Maja - 20 januari 2013 17:54

Hej hej! Idag hade vi konfaläsning å gudstjänst på Ornö! vi åkte med båten 09.30 så tog båtresan 25 min! sen fick vi vänta i kyrkan 45 min innan själva gudstjänsten börja! de va våran präst som höll i de! sen fick vi lite mackor å så efter! å så snacka vi lite om bibeln å så! :) sen tog vi färjan tillbax vid 2 så va hemma halv 3!

SKa pluggeliplugga lite glosor nu! glosförhör imorrn! 30 glosor! wihooo!

  ser ut som jag har super kort hår!     så jäkla sexiga! <3    

Av Maja - 19 januari 2013 14:38

Majamf

majafrii.bloggplatsen.se

Bloggar om livsstil



Gå in å ställ frågor till mej på blogresponse!! majamf!!

puss! <3

Av Maja - 19 januari 2013 13:55

Heey!

  Jag å brorsan va ute med Hasse på en lite längr prommis! min lilla vovvis jag älskar dej över allt annat på denna jord! du kommer aldrig förstå!! <3 skulle du försvinna skulle jag gråta även när tårarna va slut! <3

  Min pappa är bäst han har köpt semlor!!!! <3 <3

  im to sexy for you! suckermotherfucker! IM SEXY AND I KNOW IT! <3

Sitter å lyssnar på lite musik! på Veronica Maggio de va fett längesedan! kan fortfarande alla låttexter! jag älskart!

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards