majafrii

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Maja - 16 januari 2013 20:36

Tjeeeeenaaaa!!!

Sitter å lyssnar på eminem, får versta minnerna från dalarö ankis dansskola!! när jag lyssnar på whitout me!! älskar låten!! <3

Nej men min dag har varit la bra! denna vecka har varit jäkligt bra överhuvet taget!! har bara skrattat å haft de jäkligt bra med mina 2 galna vänner! <3
 skolan blir så mycket roligare när man har dom man har så sjuuuukt kul med så de kan bli överdrivet iblan... haha å när man ha bästa mentorn!! seriöst! han är är fett skön!

Har tagit mej en la dusch så nu är jag fräsch!!

tycker ni ska gå in å kolla på www.thebigbeautyblog.blogg.se jag å 2 tjejer till som har den där vi skriver om smink, naglar, å ja sånt kuligt! vi ger lite tips, rekomendationer å sånt! :) (Y)

Ska läsa lite bloggar, sen kanske läsa ^.^

Är fett törstig... orkar inte hämta nått heheh....

KAN NI FÖRSTÅ, VI LURAR TJEJERNA, ALLA GÅR PÅÅÅÅ, VI LURAR TJEJERNA, GENOM ETT LÄTT RECEPT BLIRE LÄTT!!

Puss å kram skumbanan

    Fick reda på idag att på måndag börjar en ny tjej i klassen! (Y) rooooligt!

Av Maja - 16 januari 2013 17:21

             


PeaceTröja-H&M

jeanetreggings-H&M

mössa-carlings-vandals

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards