majafrii

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Maja - 18 januari 2013 21:01

Jag vill vara så jävla bra på att dansa!! de ska se sådär skitbra ut!! jag försöker! visst de kanske går helt okej när jag försöker själv! men de är inte så att jag ställer mej å improviserar för jag vet inte va jag ska göra! jag sitter å dansar när jag sitter i sängen å har konsert för mej själv! men om någon kommer å ba eyyy Maja visa nått dancemove, då kommer de inget ur mej!!!

BLÄÄÄÄÄ!!! JAG VILL KUNNA!!!

 

Av Maja - 18 januari 2013 19:01

Hejsan hejsan! jag vill ha massa pengar just nu! har hittat flera BH:ar jag vill ha, men har inga pengar! :/

Får väl flirta med mamma å pappa, sen ska jag panta i helgen! haha låter som versta gålötanten, men de är faktikst bra om man vill käna pengar säg till dom i din familj att dom ska lägga sina pantflaskor i en påse så kan du panta dom sen, släng inte de bara, du kan få ihop mycket! jag brukar alltid vänta super länge så jag har hur mycket som helst att panta, så brukar jag oftast få ihop till typ 200:- de är bra av att panta endå tycker jag! jag har fått mer å mindre oå såklart! :)
Litet tips ba!

Jag har bestämmt mej för att jag ska börja ut å springa lite "igen", kanske inte kan säga igen för jag va ute å sprang bara några gånger med min brorsa i somras! men nu har jag tänkt mej att jag ska springa själv å lyssna på musik så jag får försvinna in i min egen värld å se om de går bättre då!

å när jag vill/kan/orkar så gör jag lite olika mag,ben,rump,arm-träningar! så gott jag kan inte så att jag gör de i en timme bara lite då å då! hehe.. vet att de kankse inte hjälper jätte mycket, men de känns lite bättre iaf! :)

Jag fattar inte jag har dålig kondis när jag är ute å springer, jag typ andas fel när jag springer så de blir jobbigt! men jag kan därimot vara ute å gå ganska länge! jag å alice var ju ute å gick i 3 timmar för ett litet tag sen! (Y)

Men kanske kan börja med att köra lite såndär springa i 1 min gå 30 sek springa 1 min gå 30 sek.......

de är folk som säger att de funkar de kan ju vara värt ett försök! 

Ska lyssna på min musik å slappa lite! kanske kolla film, elr tv mit meine familie!

JAG VILL DANSA!!

  p.s nån som vill dansa med mej? d.s


Av Maja - 18 januari 2013 17:32






Hahahh senast de hände var igår! (Y)

     
 

Av Maja - 18 januari 2013 17:18

Heeey!!

Sitter å lyssnar på lite musik! Köpte nya tippar idag så jag skulle kunna förlänga mina naglar igen för de andra började bli fult, men så när jag sitter där å har limmat fast naglarna på ena handen så får jag inte upp gelén, den har alltså torkat vid öppningen! så jag får inte upp den så fick slita av naglarna orkade inte ta framå använda å känna lukten av nagelborttagningen! vet att de inte är bra för naglarna men aja! de va typ 2 naglar som gick av, av mina egna när jag slet bort dom! hehhe...

De är fett konstigt för jag å 2 tjejer till har ju en beautyblog, den är på blogg.se å jag kommer inte in å vi har fixat nytt lösen å allt! de är bara för mej de är så!! de funkar verklugen inte.... skit konstigt aja!...

Nar jag kom hem idag gick jag å mamma på en längre prommis med Hasse (min hund). de var svinekallt!

Fick reda på igår att dansen inte kommer fortsätta för en sluta så nu är vi bara 2 å dom kan inte hålla en grupp för bara 2! så äre någon som är sugen på att dansa äre bara att höra av sej till mej så kör vi!!! 

Idag i skolan fick vi boken vi ska läsa......sagan om ringen........jätte roligt.......500000000000 sidor.......jag är såhär glad...verkligen.... NOT!!!!! Har läst typ 5 sidor å fattar ingenting! skit konstig! 

Texten är typ såhär liten  såhär så man ser inte ett skit för alla rader är såhärfuckignäravarandra!!  Yes!!! score!! 

HER FACE IS BURNING

         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards