majafrii

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Maja - 14 januari 2013 17:49

  Man ser inte så bra men aja!

((hade mössa för de va sjuuukt kallt! den är btw från carlings- sen nått mäke jag inte kommer ihåg just nu!- 99:- sjukt sköna! - jag har grå, lila, mörkblå

t-shirt-mörkblå-H&M-49:-

tjockstickad tröja-fick jag i julkapp av min bror love it!

LÅååååångkalsonger- bästa som finns- salming, får av min farmor hon jobbar med sånt så jag vet inte va de kostar!

svarta jeans- H&M- julklapp

Skor- vagabond- 1000 nått men de var rea så fick dom för typ 600:-

Jacka min gamla... från typ everest

Väska- Zara- 299:-

 

Av Maja - 14 januari 2013 17:39

Ja seriöst de är skit jobbigt!!

Som nu jag har typ inget att göra tills min buss går! :/ den går om en halvtimme!

sitter å lyssnar på musik å kollar facebook, å försöker få tiden att gå men jaa... vet ju att de kmr bli så att när de är 3 min kvar... JAAA nu kom pappa å sa att han kunde skjutsa in mej! haha fast jag är endå tvungen att vänta för han ska äta.. :/ hHA! men de är chill!

Meeeen å jag som skulle lyssna på musik å catwalka ner till  bussen å sen catwalka till teatern! asså när jag går med musik i öronen, så har jag all f**king power i världen!
Aja får väl lyssna i bilen, å den lilla biten jag måset gå från biten till teatern!

 

Av Maja - 14 januari 2013 15:50

Usch å fy å blä!

Nej jag ska inte tänka så, va possitiv!! Nej men seriöst tror jag håller på att bli sjuk..... för jag har lite ont i halsen, snuvvig, svider i ögonen, känner mej konstig i ansiktet, hehee... låter konstigt men de är typisk symptom på att jag håller på att bli sjuk!.... å jag vill inte!! för jag vill verkligen inte bli sjuk för man missar så mycket i skolan, å de är jobbigt när man kommer tillbax å behöver jobba igen allt, som man inte kunde göra när man va sjuk! JAG ORKAR INTE!!!((haha Alice å Elin jag tänker på de hela tiden ;)va tvungen liksom ))

Håller på att värma lite mat, ska snart iväg till teatern de är första gången för i år! de ska bli kul att träffa alla, speciellt Moaaa!!!<3333
hAHA! sorry pappa, jag kommer hem å är versta bitterf*ttan!! hehe... sorry.. inte meningen! men ibland får jag lite utbrott! <3333

Nej nu ska jag ätaaa! <3

      Fick böja mej så embla skulle få känna sej lång för engångsskull! <333333 HAHAH ser ut som en jäkla smurf!!  Kommer ni ihåg hnm??? :O :O :O de är han Odd från kärleksagenterna!!!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards