majafrii

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Maja - 15 januari 2013 16:31

Ska plugga lite nu, kom nyss hem å sitter här å spammar på med inlägg, men allt tillhör olika katiogorier! så aa nej men sen så skulle de bli ett yber lååångt inlägg! de är tråk...

ska plugga lite manus/repliker, sen lite matte, sen läsa NO text, sen kanske läsa lite idrotts grejs, som är ganska meningslös!.....

så kan inte skriva mer nu! <3 pussilipuss på rumpenstumpen! <3


Sen har jag en grej jag ska lägga till på min bucketlist (stavning, nu fattar ni extra engelskan) att jag ska gå fram till nån på stan å ba ursäkta jag har ont i arslet kan du massera? fy fan va bra asså! va nära p åatt göra de idag fast de blev tillslut så att Elin fick göra de HAHHAA<333

 

Av Maja - 15 januari 2013 16:19

Hejsan allesammans! <3

Hur har eran fantastiska dag varit? min har väl varit bra, förutom att första lektionen va soft iof men de va tråkigt för vi får ju inte sovmorgon men samtidigt inga uppgifter, asså jag å Embla vi är så efter så vi har extra engelska, vi får ingen lärare förrns efter sportlovet typ! Sen hade vi en halt fantastisk idrottslektion.......

Sen skulle vi ha musik, men vi har ju ingen musiklärare så vi fick fortsätta bygga på so-grejen, men jag å Alice behövde limpistol för vi skulle laga mitt tempel, elr aa sätta ihop de, men vi gick i typ 25-30 min å leta efter limpistolsstift, vi störde en lektion typ 3 ggr, sen en annan lektion ännu mer 2 gånger, för den första lektionen behövde vi nycklar å så från lärarn för han visste var de fanns men sen fanns de inte där så vi fick lämna tillbax sen behvde vi hans hjälp igen, men då så aa störde vi inte så mycket, sen i den andra lektionen vi störde va vi å rota i alla skåp å skit men de fanns inte vi typ stod å skratta å prata å va sura, påallt å alla, å alla där inne skulle konsentrara sej men vet inte om de gick så bra för vi störde hahahahhahhahahah!!! mohahahha!

Nej men sen så aa har vi skrattat å flamsat omkring typ! like always!

  Yeees!! alice har gjort en cut for bieber, så jäkla tuffa!    

Av Maja - 15 januari 2013 16:12

             

T-shirt-H&M

stickadtröja-carlings

jeans-H&M

halsband-fick av Elin för några år sen, men har inte haft ngt de har passat till

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards