majafrii

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja - 12 januari 2013 16:24

   

Av Maja - 12 januari 2013 16:13

       

Av Maja - 12 januari 2013 15:41

Skiter lite i de där med städningen för tillfället å äter lite chokladpudding! Pappa du är bäst!

     

Av Maja - 12 januari 2013 14:52

Hej hej!

Har fixat bloggen lite nu! hoppas ni gillar det! :)

Ska städa lite på mitt rum nu dammsuga lite!
slänger väl in ett litet blogginlägg senare!

 

Av Maja - 12 januari 2013 13:58

Hej hej!

Har nu skaffat mej en blogg som bara är om mej!

I min förra blogg så vare så att jag och min kusin dela på den!

Så den kan ni kika in på!

http://callournames.bloggplatsen.se/


Jaa... jag är en tje som snart fyller 15 år, jag gillar att spela teater, dansa, vara med mina kompisar, rita/pyssla, jag är singel, bor på i en liten håla (landet) i Stockholm, jag är helt crazy flamsar runt hela tin! kan bli en jäkla pms kärring ibland, men de är oftast för att nån är jobbig! som min brorsa som retar mej bara för att jag ska bli arg! nu tror alla att jag har en lille bror men nej då jg har en storebror som är 5 år äldre än mej! vi bor med våran mamma å våran pappa 2 katter å en hund! jag har gått i min skola sen dagis, har bott i denna lilla håla hela mitt liv fast har flyttat runt här!

Jag gillar mode, å ska nog satsa på nått estetiskt på gymnasiet, jag är nog ganska tjejig fast de kanske inte märks ibland! jag var mer som en kille när jag va liten! men jag gillar smink, fixa naglarna, kläder, skor, inredning, sy, åå aaa tjejsaker, fast de är inge fel om killar gillar sånt heller! Som jag sa förut jag gillar teater, jag har gått på teater sen jag va 6 år, å har kört nonstop sen dess! dansen började jag med när jag var 6, höll på jätte mycket emd de sen sluatade jag nån terminså den kanske jag har hållt på med i 7-8 år! Jag har alltid pysslat, jag har oftast alltid nått pågång, alltid nån idé, fast på senare tid så gör jag inte mina idéer! Jag gillar 1D, å masssa annan blandad musik! david guetta, nause, modestep, deadmau5, urban cone, adrian lux, nån låt med JB, miss li, SHM, avicii, ååå aaa massa fler!

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards