majafrii

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Maja - 1 december 2013 20:58

°°°°°

 

   

       

 

 

#omnigillardetniserkannigåinochgillamejpå #polyvore #majaamf

 

 

Av Maja - 1 december 2013 20:54

°°°°°

 

Har lockat håret, får se om de håller tills imorrn, har iaf sprayat på det men mitt hår är hopplöst..

ska kolla äkta människor2 som börjar om 3 min

 

Av Maja - 1 december 2013 19:35



'


°°°°°

 

Första advent idag :D
Fett mysigt! gick ut på en prommis med mamma, brorsan och hunden i skogen idag, det var ju varmt idag om man jämför hur de har varit, och för att det är första december!

jag menar förra året kom det snö redan i oktober :O

När vi kom hem igen gick jag och mamma å plockade lite granris och enris, sedan gjorde jag en krans som vi har hängt upp på dörren (Y)

var väl meningen att jag skulle plugga idag... har matte prov imorgon och på tisdag har jag tekninkprov

mycket inlämningsuppgifter nu innan jul! är fett stressad!

 

°°°°°

 

Jag liksom byggde upp en stomme av granriset och satte enbärsriset utanpå sedan, men man kan ju göra en granriskrans oxå (Y) :)


       

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards