majafrii

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Maja - 1 november 2013 22:54

I lilla Bollnäs idag runt 14 såg jag Joakim nätterqvist! Jag kollade och tänkte jag känner igen honom han kollade på mej jag kolla bort kollade igen å gick till mamma å ba kolla de är han snubben i Arn och tzatsiki!!!

Av Maja - 1 november 2013 16:21

Hejhej!
Yes jag tänkte göra tidsinställda inlägg som skulle komma upp denna vecka men aa någonstans försvann de i mitt huvud medans jag packade å grejade! Jag sitter nu på tåget hem från mitt landställe! Fick vänta i Gävle 1 timme på att vårat tåg var försenat med 1 h.... Denna vecka har jag som sagt varit på mitt landställe! Vilket innebär att kag oxå varit med josefin!!
Suuuuper kul å träffa henne! Har inte träffs sen slutet av sommarlovet.. :(
Så vi hade jätte kul! Jag å mamma å Hasse å hans mamma emy kom upp i lördags runt kl 11 så mammas kompis kom ä mötte oss för min mamma hade delat en sak på Facebook till ett ställe som heter växbo-lin där de gör lin saker! Och dom har även en resturang! Men ni vet de finns massa tävlingar på Facebook som tex dela och gilla så kan du vinna! Min mamma hade gjort de med de här växbo lin! Och vann en 3 rättersmiddag för 2 och 1000:- att handla i lin affären för!! Omg fatta min lilla mamma :D så hon bjöd med sin kompis! så jag å hundarna åkte upp till vårat hus! Och sedan kom Josefin till mej! Dagen dårpå åkte jag hem till Josefin och sedan åkte jag å kollade när hon spelade handbollsmatch! Hon har spelat 1 år så jag tycker hon var jätte duktig! :D i måndags! bara var jag hemma med mamma å vovvisarna! Sedan var Josefin hos mej på tisdagen och vi pysslade! Jag gjorde en kransa av gran och enbärs ris! Jag reagerade jätte mycket på granen! Jag fick utslag och de kliade! Men tydligen så kan man göra de utan att de är farligt! Från onsdag till torsdag sov Josefin hos mej! Vi köpte dippsåser och morötter å gurka och godis och chips och hyrde 2 filmer! #bitchkram #howshedoesit tror jag de hette :3 sedan låg vi å prata halva natten ???? Och nu är jag vid Arlanda snart sthlms C!!! <3

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards