majafrii

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Maja - 8 november 2013 20:40

°°°°°

 

Slutade efter lunch idag! sjukt skönt! drog hem till jesper, kollade film vilket var skönt då vi båda var super trötta!

har precis käkat pappas hemmagjorda pizza! mm!! jag gillar inte köpt pizza så mycket, tycker det är så himla flottigt..

men hemma gjord kan vara riktigt gott!

imorgon har jag 2h teater! har bara 3 ggr kvar nu varav 1 gång jag inte kan gå! tur vi har 2h dessa 2 gånger! sedan är det uppspel! blir lite nervös faktiskt! hur ska jag hinna lära mej replikerna? :P men men det går nog bra har inte jätte mycket! den är ju inte superlång som tur är! :) 

har bara 4 ggr kvar på zumban oxå.. sedan äre uppvisning! måste hitta någonstans så jag kan gå på zumba 1 gång till i veckorna! tycker det är så himla roligt!

 

°°°°°

 

Häromdagen när jag kommer hem, i onsdags var det, för det första i tisdags kväll satt jag och räknade matte så kommer min brorsa ner och hjälper mej frivilligt!! :O jag bara omg vad händer! 

sedan får jag ett sms i onsdags "ska jag hjälpa dej med matten ikväll igen?" och när jag kommer hem har pappa klippt sej och köpt blommor till mamma plus att han har gjort banansplitt med egen chokladsås å grejer! 

min familj kan ju vara underbart knasiga ibland :P 

plus att min brorsa satt och kolla på tv med pappa, det brukar han aldrig göra! :O

 

°°°°°

 

Är super trött... har ju försovit mej lite varje morgon denna vecka... men har hunnit iväg i tid endå! (Y) 

men knappt så jag orkar upp på morgonen.. zzZZzzZz

 

XoXo Maja <3

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards