majafrii

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Maja - 18 augusti 2013 19:55

°°°°°

 

Tips!!!!!


Ta ett nagellack du gillar, lägg på ett lager som du brukar.

låt torka en liten stund, lägg sedan på ett till lager.

jag tycker att det blir snyggare med 2 lager, man veta att man täckt hela nageln, det blir inte så att nageln "lyser" igenom som de kan bli om du bara målar 1 lager.

för att sedan göra så det ska hålla längre kan du lägga på ett överlack

 

*för att lacket ska hålla ännu bättre grunda med ett grundlack*

 

men tänk på att när du lagt underlacket att de torkar ordentligt.

 

mitt tips är att när du lagt de första lagrerna låter de torka ordentligt under eftermiddagen/kvällen

och att du lägger på ditt överlack dagen därpå.

för om du lägger alla lager samtidigt blir det så mycket som ska torka det tar mycket längre tid ibland torkar det inte förrns dagen därpå å då har man redan förstört allt när man sovit!

elr så tar man å lägger underlacket på morgonen osv osv.

 

Det jag vill nå fram till är att man ska inte lägga allt på engång :)

 

Av Maja - 18 augusti 2013 19:52

°°°°°

 

         

 

°°°°°

Av Maja - 18 augusti 2013 14:13

°°°°°

 


 

°°°°°

 

Av Maja - 18 augusti 2013 14:03

°°°°°

 

sedan sitter jag i skolbänken

Nu kör vi! jag är supertaggad för gymnasiet,

1 år kvar sedan ska jag göra de jag vill!

1 år att höja betygen ännu mer

1 år kvar i haninges bästa skola

1 år kvar i grundskolan

 

°°°°°

 

Idag är jag super duper mega trött asså!

satt uppe å skypa igår med embla å jesper

sen satt jag å mamma å drack te, somnade runt halv 5 kanske... sen väckte mamma mej typ runt 11 så jag ska kunna sova inatt man ska ju endå vakna typ 7 imorrn..

ska vara i skolan på upprop kl. 09.00 slutar 10.30, vilket är ett under för min skola, vi brukar alltid ha så att man ska vara där typ 09.00 sen ska man har kul med högstadiet... vilket inte brukar vara kul.. ;) så brukar vi typ få sluta kl 2. så förstår ni glädje ruset som bara fylldes i mej igår när embla sa det! jag  seriusly satt å rös! :3

 

°°°°°

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards