majafrii

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Maja - 17 augusti 2013 19:49

°°°°°

 

Imorrn får jag träffa Embla!!! shit har saknat henne så grymt mcyket!!

 

Idag var de Haninge dagen som sagt, mina polare som skulle dansa, dansade inte för de var blött ute så de blev instältt :(

men dom som gått på teatersommarlägret denna vecka hade ju föreställning så kollade på dom!

så jag kom lite innan så jag kunde hänga med Sofia! <3

 

°°°°°

Just nu är jag å brorsan ensamma hemma för mamma å pappa ör på nått ställe på nått skit!

tror jag ska skypa med Jesper snart!

   

Av Maja - 17 augusti 2013 12:26

Igår var jag i stan hela dagen i princip, först åkte jag in till Jesper vi käka lite å så, sen åkte jag till ung för att träffa mathilda, Sofia, Johanna, Felicia, Linnea,Kajsa, som jag inte träffat på as länge!! Sen gick jag å mötte mamma så åkte vi till Grönan å gick på miss Li konsert! Helt sjukt va bra hon är! Hon berätta att när hon vakna i morse hade hon 39 graders feber! Å i slutet av konserten sa hon Hörrni jag har ingen feber längre ;)
Nu ska jag snart iväg in till handen på haningedagen! Polare som dansar å polare som spelar teater Sen hålla Sofia sällis :P

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards