majafrii

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

gårdagens outfit

Av Maja - 31 augusti 2013 20:55

°°°°°

 

Jajjamänsan i och med att en stor del av mitt liv går i riktinig mot mode hade jag tänkt att jag måste ha fler mode inspererande inlägg!

vet att det finns flera som tycker att sånna som lägger upp dagen outfit är skittöntiga, att man bara vill visa upphur mkt pengar man har osv osv...

men jag gör det verkligen inte därför för det mesta i min garderob är köpt på h&m

jag kommer lägga upp outfits lite då och då när jag känner för det!

jag kommer lägga upp insperations bilder som kan relatera till mode elr bara helt vanliga inspobilder!

°°°°°

 

så över till min outfit igår så var väldigt simpel

jag tog en kofta som igenltigen är min moders men jag har typ halft snott den ;)

som är i en mossgrön färg, lite höstigt, jag vill inte lägga in för mycket färg vill hålla det till den simpla delen

tar ett par svarta jeans och en vit t-shirt som är ganska sladdrigt tyg

till detta ska man väl igenligen ha ett par boots elr liknande kängor

jag skulle kunnat tagit mina dr.martens men jag får så lätt skavsår, jag vet att de jag behöver göra är att gå in dom men det är jobbig att jag behöver gå typ 10 min sen börjar det komma!

så jag tog mina vanliga convers


och en simpel sminkning hlet vanlig

en lätt hästsvans och mormors kors runt halsen! <3

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 12 augusti 2014 16:46


Hej alla Goa läsare. Jag har nu bytt bloggportal, då jag börjat tröttna på bloggplatsen.se- och tycker nattstad var lika simpel men man kunde göra snyggare. Så min nya blogg ligger nu på www.nattstad.se/majafrii ...

Av Maja - 9 augusti 2014 23:42


Vi började med att cykla runt på "ön" där jag bor, handlade lite å cyklade hem, eller ja, jag cykla, Daniel sprang. Vi åkte hem tog en kopp kaffe. Sedan begav vi oss (båda på cykel denna gång) upp mot byn igen, mest för att kolla runt lite, cyklade r...

Av Maja - 8 augusti 2014 15:04


Är inne i centrum å shoppar lite, ensam... Tråkigt tänker vissa, rätt skönt tänker jag. Får ta det i min egen takt. Har fyndat en massa! Å nu har jag väl hittat allt... Men har endå typ 1h kvar här... Ska ju möta Daniel. Så nu tänker jag sitta här på...

Av Maja - 8 augusti 2014 01:46


Mina tårar hade precis slutat rinna ner för min kind. När jag går fram till dej. En person som bara funnits i mitt liv 2 år. Jag går fram till dej å känner hur det bränner bakom ögonen. Du viskar i mitt öra -glr de du är bra på, för det är du bäst på...

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards