majafrii

Alla inlägg under augusti 2013

Av Maja - 6 augusti 2013 22:35

°°°°°

 

 

 

°°°°°

Av Maja - 6 augusti 2013 22:20

°°°°°

 

Vet inte riktigt hur mkt pengar jag har men men snart ska jag väl ha råd med dessa 3 skor jag vill ha :S

 

1 par vinröda höga converse

 

1 par vita låga converse

 

1 par pumps/stövletter från sixtyseven

 

sen lite sminksaker

 

och 1 klocka

 

men det jag prioriterar att spara till först är conversen (Y)

 

okej okej okej, jag vet att vit converse det är typiskt va alla har, å ni som känner mej rätt, jag är itne alltid som alla andra ;)

Menmen jag känner endå att jag skulle vilja ha det för det passar till allt.

ett par vinröda converse har jag alltid velat ha! skulle jag ha ett par converse skulle det vara ett på vinröda, men jag fick ett par mörkblå för 1 1/2 år sedan när jag fyllde år, vilka är mina favorit skor! skönaste är vad dom är! sådär perfekt utslitna som converse ska va! dom har liksom inte dirket den färg dom var i från början ;)

jag har Anton Ewalds autograf på dom, fatta han har hållit i dom!

 

Nej efter han hållt i min sko å jag tagit i den pussade å slickade jag min han så jag skulle tekniskt sätt pussat honom nej nej det gjorde jag inte vad har ni fått de ifrån?


°°°°°

 

Detta blir nog antagligen sista bilden på mej med mitt hår såhär för imorrn ska jag fixa det (Y)

Först ska jag hämta min favorit tjej på dagis, passa henne en stund, sedan kommer då min kusin hem som är mamma till henne, som tidigare varit frisör, ska fixa mitt hår!

när jag var liten sa jag ingen annan än sabina får klippa mitt hår! thihi ganska gulligt endå!

 

 

Av Maja - 6 augusti 2013 22:17

°°°°°

 


Jajjmäänsan sitter å lyssnar på sommarpratarna men bara för att Elin Kling pratar! 

En av svearikes kändaste modebloggare!

Hon har även varit en av dom som stylat dom i idol.


Har inte lyssnat så länge, men mamma har lyssnat å säger att det ska vara ett riktigt bra program hon gjort! (Y)

 

°°°°°

 

Av Maja - 5 augusti 2013 16:09

°°°°°

 

Usch så fånigt det måste sett ut när jag å brorsan var på prommis med hunden och båda har röda tröjor!

såg ut som vi försökt matcha varandra vilket vi INTE försökte! haha

 

Har solat idag.

Det är så knas för här hemma i sthlm kan jag ligga nån timme å få färg av solen,

men i hälsingland kan jag vara ute en hel dag i solen utan att få färg!

 

   

Av Maja - 4 augusti 2013 20:45

°°°°°

 

Oj var kl. redan halv 10 oooops nu ska jag snart äta middag  :P

som rubriken säger jag diggar lite skön musik hoppas på att dessa 20 min går snabbt för jag är hungrig! :S

 

kort inlägg men aja :P

 

°°°°°

Av Maja - 4 augusti 2013 20:31

°°°°°

 

Tjena mina små gullungar!

im back home in sthlm!

hoppas alla har haft en asbra sommar å njut av de sista veckorna!

imorrn har iaf jag precis 14 dagar alltså 2 veckor kvar av mitt sommarlov!

kom hem strax innan 3 idag sen drog jag med mej Alice upp på byn som jag inte har träffat på typ heeeela sommarlovet, och vi som lovade varann att tröffas i sommar, för förra sommarn rtäffades vi inte en enda gång :O

så vi gick upp te byn och där köpte vi glass mjukglass med strössel och nougatsås, mumsigt!

     

Av Maja - 3 augusti 2013 20:19

Har haft suuuuper kul igår å idag med Josefin! Igår bada vi seriusly heeeela dagen, sen åkte vi hem te Josefin sminka lite å åt sen åkte vi hem te mej å så gick vi ner te forsen sen ick vi hem te mej igen å rita gubbar på hakorna men man har liksom munnen som mun gu höll på å garva sönder asså! Sen typ slagga vi! :D idag har vi vars vid galven å badat med typ halva släkten :P
Imorrn åker jag hem te Sthlm igen!
De ska bli skönt men samtidigt lite sorgligt!
16 dagar kvar te skolan börjar..... Ska bli skönt med lite rutiner igen men samtidigt vill jag inte börja för de är nu jag känner de är sommar!


Kommer sakna dej Josefin!!!!! Hoppas de blir snart vi ses! <3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Maja - 1 augusti 2013 12:51

Idag äre molnigt... Men imorrn skare bli asbra väder hoppas att de blir de nu! Så jag å Josefin kan gå ner å bada å sola vid stranden!
På söndag Åker jag ner hem te Sthlm igen! Sedan får vi se, men jag ska fixa mitt hår hos min kusin men vet inte när än! Men jag ska inte bara klippa det ;) ni får se sen!
Igår kom pappa upp och jag å mamma kom hem från Gävle!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards