majafrii

Alla inlägg under november 2013

Av Maja - 23 november 2013 15:37

°°°°°

 

Aaaa... f*ck tror typ 1000 av mina gamla bilder från telen är borta som jag lagt in på datorn förut..

men aja..

         

Av Maja - 22 november 2013 17:52

°°°°°

 

Mina nya skooor!!

så himla extrema!! kärlek på hög nivå

 

sedan kör jag denna outfit till, (detta hade jag igår på gymnasiemässan)

 

Av Maja - 22 november 2013 16:52

°°°°°

 

sitter och kollar på andra bloggar och ser deras bilder, skitfina!

och jag blir så taggad till att ta fram kameran igen och fota som tusan, men jag har ju inget att fota?

vet verklgen inte vad jag vill fota :O hjälp mej!!

 

sitter å kollar igenom massa gamla bilder och tills dess nu...

kan lägga upp lite ska bara sortera dom.

 

 

LAN

Av Maja - 16 november 2013 17:35

°°°°°


Yes kom hem 9 imose, var på LAN på gården (Y)

spelade lite left for dead, kollade när alice spelade HON, sedan spelade vi amnisa sedna lite annat skit! :D

sedan hade vi deeptalk som vi kan tacka mej för att vi starta förjag stardade de :P lol

sov 1h mellan halv 7 och halv 8 sedan åt jag lite frukost plocka undan och åke hem, satt å prata med mamma någon timme sedan kolla jag ett avsnitt av dessertmästarna

nu ska jag göra tacos till mej och brorsan, då föräldrarana är på middag hos släkting!

   

det finns en underjordisk gång i golvet på gårdn :3 haha lika kul varje gpng någon skulle öppna luckan då en hade gått ner d'r och skrämde de som öppnade :P

 

Av Maja - 15 november 2013 15:34

LAN

Av Maja - 15 november 2013 15:32

Yes drar till lanet om ca 2h ska väl se om jag kan sova en liten stund nu! Har kollat ett avsnitt greys anatomy(Y)
Är jätte trött så hoppas jag kan sova en stund!
Igår på kemin fick vi göra trommers prov! Man blandar olika sockerarter och lite vatten å frätande grejs!

Av Maja - 13 november 2013 22:41

Idag har varit en bra dag! Jag har äntligen varit iväg och klippt mej! Vi slutade tidigare, min pappa gjorde ni. Dag genom att skicka ett sms imorse<3 gör samma hashtag som på insta #javisjungeralladinduettjagochpappie
#jagälskardej
Och jag har ätit ena apagod middag! Älgfärshamburgare där vi fått älgfärsen av en släkting! Mamma gjorde eget hamburgerbröd sedan åt vi klyftpotatis och rostade rödbetor!!!! Muuuums

Av Maja - 9 november 2013 11:00

°°°°°

 

Yes mamma pappa och brorsan åkte in te centrum för att handla... igentligen skulle jag väl velat följa med men aja vet ju liksom inte hur länge dom ska vara där, och det är 3h kvar tills min teater börjar. 

så jag stannade hemma och ska väl dricka lite te och äta frukost, gå ut med hunden.. 

vart så himla sugen på chailatte, får nog gå till espressohouse och köpa en!! mmm det är så hiiiiimla gott!! 

guuud min mobil är jätte seeeg!! har tilloch med startat om den för ibland kan det hjälpa men nejnej...

något jag saknar här är emoji-smilesarna, visst det finns ju smilesar här oxå men inte samma!! 

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards