majafrii

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Maja - 4 oktober 2013 23:12

°°°°°

 

Sitter å skypar med Alice å Elin som är på gården-lanet... jag vill oxå..

men nej jag ska ju upp på teater imorrn så kan inte sitta uppe hela natten... men skulle velat vara där..

 

°°°°°

 

Idag är det kanelbullensdag så vi har ätit kanelbullar :D

 

har varit på teater med mamma i kväll, på stockholms stadsteater

vi såg "jag ringer mina bröder" tror jag den hette

det var var bra tycker jag :) dom hade gjort den riktigt bra, dom spelade bra :)

det är alltid kul att kolla på andra som spelar, jag tänker mycket på hur dom spelar och om jag kan ta några tips när jag själv spelar!

Hahah om vi är på t.e.x teater med klassen så sitter jag å kommenterar ba nej men nu gjorde den fel, nu prata den med ryggen mot publiken å lalal de som är huvudreglerna man inte ska göra som skådespelare, dom kan bli lite trötta på mej ibland ;)

 

       

 

 

HAHHHA OMG!!

Jag alice å elin borde starta ett nytt program "pimp my skåp"

fdetta är då arvids skåp

lol

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards