majafrii

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Maja - 25 oktober 2013 15:45

°°°°°

 

Ja de kan man då inte förneka!

min hund älskar att vara ute! (vilken hund gör inte)

Men Hasse blir verkligen super glad när man ska ut. man behlver bara säga Hasse ska vi ut så springer han ner till hallen och ställer sej vid kopplet! eller så kan man ta kopplet och skaka lite med det så de låter för vi har en bricka där hans namn står så de skramlar när man skakar då kommer han oxå springandes!

och när man satt på honom kopplet står han och kollar in i dörren :P

 

Av Maja - 25 oktober 2013 15:30

    °°°°°

 

Mihiih har ätit lite pizza och kollar på dessertmästarna

har städat lite i rummet nu! så nu måste jag vila lite.. sedan ska jag  ta en dusch.

 











Av Maja - 25 oktober 2013 13:25

°°°°°

 

Har kollat 2 avsnitt av grey´s anatomy

nu ska jag plocka undan lite i rummet, är hemma idag med.

imorgon bär det av mot de stora skogarna <3

har sålt ganska många amaryllisar faktiskt! vi fick dom ju i förrgår och jag har redan sålt 8 st av 14 (Y) go maja

nej nu måste jag plocka undan lite och plocka ur diskmaskinen och göra lunch!

 

°°°°°

 

XoXo Maja

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards