majafrii

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Maja - 12 oktober 2013 19:18

Sjukt längesedan jag gjort ett inlägg.. Vene har tappat bort de och ja jag vet inte.. Har haft ett stort so prov som jag behövt plugga till men vet inte om de gick så bra endå... :(
I onsdags var det ledarutb igen! Ämnet då var psykologi! De var intressant! Sedan i torsdags hade jag dans! Tycker de är suuuperroligt! Skulle verkligen kunna gå 2 ggr i veckan! Lungt!
Och sedan igår var de fredag! Direkt efter skolan åkte jag in te Jesper å var hos honom en stund! Sedan åkte jag te gullmars å mötte upp moaJ så åkte vi hem te Gabriella som fyller år så hon hade tjejmiddag elr vad man ska säga! :) vi hade jättekul :) vi hade lite lekar när man var två lag så skulle den som då var dommar som
Var Moa sa ett ord å hela laget skulle ställa sej upp ä sjunga en låt med de ordet i!
Idag har kag vart på teaterrep sedan åkte jag till min polare för hans lillasyster skulle iväg på maskerad så jag skulle hjälpa henne att måla naglar fixa frisyr å sminkning!
Det var roligt!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards