majafrii

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Maja - 14 oktober 2013 16:34

°°°°°

 

Idag var första dagen på elevensval veckan!

vissa skolor har ju typ såhär att man har en viss timme i veckan då man har ett eget valt ämne

på min skola har vi 1 vecka (Y)

jag har "jag vill bli bättre" vi lär oss om hur man kan hålla ett bra föredrag/en bra redovisning. hur man läser kroppsspråk och sånt. vi kommer även hålla på med ett projekt under veckan. jag har ämnet teater och ska vara projektledare för min grupp! hoppas alla är sammarbetsvilliga :P

 

°°°°°

 

Alice har fått mej att kolla på Grey's anatomy!! låg uppe alldeles försent igår å manglade avsnitt efter avsnitt!!

vilket resulterade till att jag knappt orkade gå upp imorse, vilket ledde till att jag knappt hann äta frukost! men som den fantastiska person jag är lyckades jag!

 

°°°°°

 

På fredag tills söndag är jag borta i rättvik! (Y)

med konfirmanderna! var ju där förra året jag med :)

så det ska faktiskt bli roligt!

Av Maja - 14 oktober 2013 15:56

°°°°°

 

hhaha elin och jag sökte upp i fredags hur en räv faktiskt låter haha

så fick vi upp hur en rävungelåter


  vilket resultetrade i en egen what the fox say.. :')

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards