majafrii

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Maja - 5 mars 2013 16:27

Hahahah!!!!!
Kör ett inlägg nu direkt efter haha har inget å göra! Elr har typ några program jag ska kolla på! :)
Igår åkte mina rosa solbrillor fram! Så dom har jag använt känner mej astuff ;)
Nuuuu äreeee bara 7 dagar elr aa en vecka kvar så är jag sånhär tuffbrud som får cykla utan hjälm, åka moppe, å ligga med vem jag vill! Känner mej cool! ;)
P.s jag har cyklat utan hjälm typ dom senaste 2 åren fan va jag är busig! Haha mina föräldrar har inte köpt en hjälm till mej (Y) :') hahah

Jag saknar min Lilla pajas tokfia! <3<3 jag älskar dej Amanda <3<3<3 checka hennes blogg Amanda.friihem.se

Av Maja - 5 mars 2013 16:16

Hej Hörrni! Har vars hemma idag! Så ligger i sängen nu så blir ett inlägg från mobilen!
Ska till vårdcentralen imorrn å kolla lite blodtryck typ för enda sen i söndags har jag fått till å från att jag ska svimma elr jag vene de går inte att förklara jag är medveten bara att ljud försvinner å jag är inte närvarande fast jag är de! Så dom tror de har med blodtrycket att göra! Så får hoppas de blir bra! :) hoppas ni mår bra iaf!
Slänger väl in nått mer inlägg sen! :)

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards