majafrii

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Maja - 7 mars 2013 21:43

Idag va jag i skolan!!! Yey! Haha
Trodde sagan om tingen skulle vara utläst imorrn men tydligen vare tills på måndag men jag har inte ens läst dit vi skulle läst första veckan som va för 6 veckor sen! (Jäkligt badass jag vet ;)) så jag å min broder! Satte oss å kolla på filmen vi orka ba kolla på halva! Sen skulle jag duscha å nu ligger jag i sängen så de blir ett snabbt inlägg från mobilen!
Ska sova nu är trött! Måste tänka på att ta igen massa så jag slutar vara konstig å yr!

Jag fryser om fötterna, katten ligger i fotändan, förstår ni känslan!!!

Aja puss å kram sov så gott!
Maja<3

Av Maja - 7 mars 2013 18:50

Tja tja biiiitches!

Imorrn ska vi ha läst ut sagan om ringen! vi hade den som bok i skolan med hela klassen! jag va inte super taggad när jag fick en fantasy bok på 484 sidor typ med världens minsta text i handen!

Jag har läst typ 60-70 sidor!

Men jag å brorsan ska kolla på filmen nu så aa!

Snabbt inlägg menmen!

Pussar å kramar! <3

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards