majafrii

Alla inlägg den 27 mars 2013

OFF

Av Maja - 27 mars 2013 21:02

Kommer kanske vara lite off härifrån under påskhelgen! för har inte speciellt bra internett på mitt landställe! dom gånger jag skulle kunna slänga in ett snabbt inlägg är om jag åker till affären elr aa när jag kommer från mitt hus!

De är de som är lite tråkigt att man inte har speciellt bra kontakt med ens kompisar när man är där.....

Men som sagt alla skriver till mej imorrn när jag sitter typ 4 timmar i bilen! (Y) kommer svara snabbt å smidigt om jag inte har somnat... ;) annrs kmr jag avra nära mobilen ;)
blir bara gla om ni skriver!

ni får ha ett asbra påsklov vissa fick idag vissa får imorrn jag får imorrn efter jobbet! hoppas ni får finfina stora påskägg, jag ger här med alla tillåtelse att vara astjocka denna helg de är ju fan påsk man ska käka godis!!!

PUSSAR TILL ALLA

 

Av Maja - 27 mars 2013 16:39

Imorrn äre sista dagen på praon! de har gått fett fort! de har varit kul lite jobbigt! jag har längtat lite efter skolan saknar min bestiesfestis Alice å min lilla prinsessa Embla!

idaag har jag packat upp massa varor elr aa färgburkar! dom hade typ fått 14 pallar tror jag dom sa de är sjukt mkt! jag packade av typ 3 st! å då äre jäkligt mycket på bara 1! sen tog de väl längre tid för mej i och med att jag inte vet vars allt ska stå!

sen har kjag packat upp tapeter som är udda som dom ska sälja billigt billigt! sånna däre bara finns typ 1-5 rullar kvar!

igår å i förrgår tapetserade jag! dom har en hel vägg på ena sidan där upp på tapet å tyg avdelningen där de är fönster så dom har  olika tapeter runt varje fönster, sen hänger dom lite gardiner å ställer nån lampa å några kuddar å så vid fönstrena! så då skulle jag hjälpa en som heter Stefan att tapetsera om vid fönstrerna!

jag är seriöst grym på att tapetsera! har varit med pappa n¨gra gånger iof men de gick fett bra för att jag har ju bara fått typ borsta efter att pappa satt upp tapeten! nu har jag fått klistrat, satt upp tapeten å bprstat å skurit å sånt vid socklar å lister!

lärde mej ett nytt ord oxå! tuckta! man tucktar tapeten i och med att den är rullad så rullar den ju ihop å då kan de vara jobbigt att jobba med den då tucktar man och då gör man så att man rullar in hörnen å trycker lite åt de motsatta hållet dåra! :)

 

imorrn ska jag fortsätta packa upp tapeter å sånt sen drar jag till mitt landställe! så alla skriver till mej i sms elr på kik elr på ask imorrn efter kl 14.00 typ :) (Y)

 

nu ska jag ut med hunden en snabbis sen ska jag kolla på tv! :) är astrött somnade på bussen in imorse å somna nu när jag åkte hem oxå! va asjobbigt att kliva av! hahah!

   

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards