majafrii

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Maja - 10 mars 2013 16:10

Sitter å pluggar! skriver en massa till SO:n!

Vi har att vi är typ 2 st. i en grupp som är ett parti jag fick miljöpartiet, med en kille i klassen!

Så jsg ska skriva vad vi tycker om olika saker!  å ha en massa bra argument å skit!

De ska låta asproffsigt men endå ska jag fatta!

De är svårt å mitt huvud kommer sprängas!

Men de jag gillar med våra SO lektioner är att vi sitter int i en bänk å lyssnar på nån som snackar å skriver på tavlan! utan vi får en uppgift så ska vi jobba med den å vara askreativa! sen får vi asmycket feedback å saker vi ska ändra för att få bra betyg! asså våra lektioner känns inte som lektioner! elr inte SO lektionerna iaf!

 

Jag måste läsa på mitt manus asmycket! ska kunna de mesta imorrn! de kan inte jag!

 

OMFG!!! shit! i övermorgon gäller de! shit de känns lite konstigt!

Om lika länge jag levt är jag 30! de är sjukt!

känns som jag har så mycket längre kvar till 30 än va de va sen jag va yngre!

de är så grymt sjukt asså!

 

IM GONNA BE A REAL WOMAN!!!

 

Av Maja - 10 mars 2013 13:16

Yeeees som den lilla svennen jag är kolla jag på melodifestivalen!

Va tycker ni om den som vann?

Jag tycker endå de va ganska bra :)

Hahah min pappa vars skit sur han ville Yohio skulle vinna, jag tkt endå oxå de skulle vra ganska coolt å roligt om vi skulle skickat vidare honom! men de blir nog bra med Robin oxå!

 

Va ska ni göra idag då?

Själv ska jag typ städa...

 

Imorrn äre teater jag har inte vars där på 3 veckor, för först va jag sjuk sen hade vi lov sen var jag sjuk igen! så de suger! längtar tills imorrn! fast vi ska ha manusstop imorrn tydligen! de kändes väl sådär! :S

 

Nej ska väl sätta igång å städa nu...

 

Ni får ha de super! <3

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards