majafrii

Alla inlägg under juli 2013

Av Maja - 30 juli 2013 20:32

Är i Gävle just nu hos min kusin (Y)
Gick upp halv 9 i morse! Fett tidigt :P
3 veckor kvar på sommarlovet känns sjukt!
Imorrn kommer pappa upp, å på torsdag ska jag träffa Josefin! (Y) de ska bli kul, vi har inte setts på över 1 vecka nu!
Sorry för korta tråkiga inlägg men de är bättre än inget ;)
Puss å kram Maja!

Av Maja - 29 juli 2013 21:25

Tja mina små Babes!
Sorry för dålig upd. Men har haft sämst täckning... Imorrn bär de av mot Gävle till kusinen, blir kvar där tills på onsdag, sen ska jag se va Josefin gör på tosdag, pappa kmr nog upp igen på onsdag, sen drar jag hem på måndag igen! Känns skönt att ha 2 veckor henne innan skolan börjar! Fatta har bara 3 veckor kvar av sommarlovet!! Vart tog de vägen liksom?
Idag i Sthlm vare molnigt å regn i Norrland sooooligt å bad i forsen(Y)

[Bild]

Av Maja - 25 juli 2013 18:18

Tjääna tjääna!
Just nu sitter jag å brorsan på tåget upp te Norrland you know!
Så jag tycker alla går in på min ask å ställer frågor så jag har nått att göra på tåget! Mah name is majamf

Av Maja - 24 juli 2013 19:06

Shiiiiet vilken bra konsert med ett par awesome killar (Y) lägger upp bilder efter jag käkat!

Av Maja - 24 juli 2013 19:04

Idag har jag sooooolat å dunkat musik ute på altanen med brorsan! Sedan tog vi våra små arslen upp te byn å handla lite så nu håller vi på å Gör mat (Y) ryggbiff med klyftpotatis! Vi kan om vi vill ;)

Av Maja - 22 juli 2013 11:44

Tjäääna alla Goa å glada!
Sitter på tåget nu ner mot Sthlm!
Har 1 timme kvar! Åker med sj snabbtåg hittills är de snabbaste 202 km/h (Y) YOLO fast har man kört 130 på en 70 väg är väl inte detta nånting ;) är jäääätte trött! Var ju som sagt på släkt träff i lördags å vi sov kvar där vi var! Jag å Josefin sov i en egen stuga å somna inte förrns runt 5 sen vars vi väckta halv 11.... :/ men de var väldigt trevligt faktiskt! Kan nog säga att jag har den knasigaste släkten ever! :P

Av Maja - 20 juli 2013 17:17

Heej hej Hörrni!
En go å gla norrlänning här!
Nej men äntligen har jag fått igång min iPhone5!! Whooopawhoopaaaa!
Sitter i bilen ska på lite släktkalas(Y)

Vi satt å snacka om de igår jag mamma å pappa att jag är mest norrlänning! Inte jätte mycket stockholmare i mej! Jag är en lantis (Y) jag själv kommer från landet men sen är min bakgrund/släkt mestadels uppåt! De ni ;) Sundsvall,Dalarna,Hälsingland YOLO!

På måndag åker jag ner te Sthlm igen för att gå på konsert på tisdagen! Sedan är jag hemma på onsdagen å chillar få se va man hittar på! Sedan åker jag upp igen på torsdagen!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards