majafrii

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Maja - 3 juli 2013 18:05

°°°°°

 

Jag å min kusin har ju en blogg tsm

men jag har inte varit aktiv där på huuuur lääänge som helst

vi hade den nere ett tag eller vi skrev aldrig på den

men min kusin Amanda tog upp den igen

men jag tycker de känns tråkigt att skriva samma sak på 2 bloggar liksom

jag har ju fullt med att bara göra inlägg här då ska jag skriva samma sak där?

NEJNEJNEJ

jag har bestämmt att här är min vanliga blogg där jag bloggar som vanligt om mitt liv och intressen

den andra bloggen blir mer om min kreativitet och mina planer inom mode och jag ger hissar/dissar

låter det bra?

 

http://callournames.bloggplatsen.se/

 

klicka på länken för att komma dit

Av Maja - 3 juli 2013 00:54

°°°°°

 

fulefanskap jag saknar dej!!!

när du kommer hem från grekland åker jag till hälsingland....

kom dit å ät dom sjukt stora mjukglassarna på statoil med mej :P 

puusss saknar deeeeej Alice!!!!

   

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards