majafrii

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Maja - 1 juli 2013 21:41

°°°°°

 

http://ask.fm/Majamf

 

i och med att jag bara liggr här å är ganska död

nej men är jätte trött.... å sjuk som jag sagt

ställ lite frågor på ask så svarar jag... jag menar ag sitter å svarar på frågor ask ställer mej... då har man tråkigt...

puss

 

 

Av Maja - 1 juli 2013 19:54

°°°°°

 

jag orkar inte vara sjuk...

 

 

Av Maja - 1 juli 2013 14:40

°°°°°

 

Snälla

jag vill vara frisk på söndag!!

låt mej bli frisk!! ska ju på Ke$ha konsert!!

 

°°°°°

 

Idag mår jag sämre... har känts som jag ska kräkas hela dagen, eller den tiden som gått av denna dag

det enda jag har gjort är fixat om mina naglar! 

la på lite guldigt glitter 

blingbling

 

 

tänkte visa 10 olika nageldesigner jag har gjort domsenaste månaderna typ :P

eller sedan i vintras fram till nu typ... då äredom jag är mer "avancerade"

 

 

en sak ni kanske inte visste om mej.. om ni inte känner mej dåra för då lär ni veta :P

jag går typ i princip alrig utan nagellack, jag har alltid nått på mina naglar

dock för det hjälper att förstärka lite, och dom blir snyggare ;)

jag har alltid hållt på med nagellack å fixat å grejat, samma med smink

om jag inte har lösnaglar utan bara vanligt nagellack kanske jag byter nagellack minst 3 gånger i veckan 

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards