majafrii

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Maja - 5 juli 2013 23:45

°°°°°

 

Idag blev världens bästa pappa 45 år! 

jag älskar dej pappa! <3

hoppas du fick en bra dag idag :D

jag å brorsan gick upp te byn å handla lite å gjorde kladdkaka med lime, vi gjorde i en form som var formad som ett hjärta ;) <3

 

°°°°°

 

Läs mer på -

 

http://callournames.bloggplatsen.se/

 

 

- för att se vad jag gav pappa i present

kommer inlägg snart!

 

pusssss <3

 

Av Maja - 5 juli 2013 00:15

°°°°°

 

Vet inte om de kom med i nått inlägg förut, men är vi vart kidnappade-

 

http://majafrii.bloggplatsen.se/2013/05/19/9858790-kidnappad/

 

 

-hade ju jag mitt svullna öga.... eller hade typ en vagel så hela innersidan av ögat var svullet....

 

nu har jag ingen vagel men fick ett myggbett i tinningen igår när jag mamma brorsan och hunden var ute å gick i skogen.... och tydligen är myggorna extra elaka iår... så hela yttersidan av mitt öga svullnade... det ser elr såg likadant ut som på bilden ova (som jag bjussar på så ni ska fatta ;)) fast på yttersidan.. på samma öga oxå...

vi visste ju inte va de var första gången elr mamma sa de är en vagel men jag gick till doktorn å Alicec förljde med mej, jag hade ju extra mycket mascara för att dölja det den jag kommerntar jag fick var "du har ehh ganska mycket mascara" heheh... och när Elin såg mej börja hon asgarva å ba shiiiet va ful du är! man tackar!

men denna gången så gick de bra de har gått ner hyfsat nu faktiskt!

 

Av Maja - 5 juli 2013 00:04

°°°°°

 

Idag åkte jag in till cetrum och mötte mamma <3

vi skulle byta min telefon, men dom hade inte den jag skulle ha inne på lager så får den inte förrns nästa vecka!

;) nyfikna? ;)

 

vi gick å kolla i lite affärer vart 2 nya kuddar för mej, för dom jag hade innan passar inte alls nu när jag tapetserat om, så hittade 2 st. på village, dom kosta typ 75:-  st. med kudde i det är jäkligt billigt!

bara fodralet innan kostade 399:- versta kapet (Y) :)

 

sedan ett par jeans från vero moda

läs mer om de på min å Amandas blogg

 

http://callournames.bloggplatsen.se/2013/07/04/9994827-centrum-med-mamma/

 

Sedan gick vi till ett litet kaffe ställe där man kan fika lite oxå, men dm säljer mest kaffe å teér

men vi köpte lite glass de var riktigt gott

 

°°°°°

 

Läs även om min outfit jag hade idag

klicka in på länken så kommer ni dit (Y) ;)

 

http://callournames.bloggplatsen.se/2013/07/04/9994850-maja-dagens-outfit/

 

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards