majafrii

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Maja - 13 juli 2014 12:46

°°°°°


Ska alldeles strax göra en kladdkaka med lime, som faktiskt är gjord utan fett, tror det är typ ytterst lite olja i.

i och med att min mamma inte kan äta för mycket fett så har vi hittat denna, jag tycker dock att denna kan vara godare än en vanlig kladdkaka då denna är kladdig i hela kakan, och då menar jag verkligen kladdig!! mums!

Daniel är påväg hit, så han är snart här. Mys.

Vädret är sämre idag och jag har till och med långbyxor... får hoppas på bättre väder då det är skönt att kunna gå ner å bada, en del av att vara på mitt landställe är att kunna gå ner i forsen å bada!!!

Och hela Norrland är mycket finare är det är bra väder! eller ja det är väl hela landet ;) aja anyway nu måste jag fixa iordning lite här!

Puss puss

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards