majafrii

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Maja - 18 juli 2014 23:58

Nu ligger jag här i sängen, pappa å jag har bakat klart det vi ska ha med oss imorgon på släktträffen, de jag var med på var när vi baka baklava, en typ persisk/arabisk/turkisk bakelse, det är så hiiiiimla gott! Jag verkligen älskar det. Bland de godaste jag vet.
Idag har Josefin varit hos mej, vi har poppat musik, dansat, gjort silversmycken å kommit på lekar till släktträffen imorgon, haha superbra aktiviteter!!
De är de jag gör med mina gäster, jag tar med dom ner i skolsalen, dunkar musik å dansar å pysslar lite ;) Hahah
Men de hittills har ju uppskattat det!
Nej nu måste jag sova om jag ska upp imorgon pigg å fräsch!
Godnatt!

Av Maja - 18 juli 2014 23:45

Känner mej så liten å svag när du åker ifrån mej. Jag behöver dej vid min sida för att må bra. Aldrig trodde jag att de skulle vara såhär att vara kär, det är de bästa på hela jorden, du är de bästa på hela jorden.
Men när det kommer till att jag inte får ha dej bredvid min sida, när jag inte kan ta tag i din hand om jag faller, då är det jobbigt. Då känns det som hela jorden ska falla isär. Gråter sej till sömns. Lyssnar på våra låtar, tänker på hur fin människa du är. Jag gråter inte för att jag är ledsen så, jag gråter för jag är lycklig. Men samtidigt för att jag saknar dej så<3

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards