majafrii

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Maja - 20 juli 2014 18:28

Nyss var klockan 3 å jag å mamma cyklade ner till forsen å badade. Nu har vi ätit å klockan är redan halv 7? Vars tar tiden vägen?
Snart far jag hem, sen går väl tiden sås snabbt så skolan börjar igen.
Jag har ioförsig inte så mycket ångest över skolan iår då jag inte behöver gå tillbaka till samma gamla tråkiga skola, samma gamla tråkiga klass, samma gamla vanliga liksom. Nu är det nytt. Jag gillar det. Jag är taggad på gymnasiet!
Men samtidigt nu när det är så pass kort kvar vill jag inte att sommarlovet ska ta slut, för då vet jag att sommarn snart är slut, det blir inte samma mysiga sommarkvällar, jag kan inte åka å träffa kompisar hejvilt som jag vill. Man måste komma in i vardags rutinerna, visst det kan väl vara skönt, men när man har semester å bara glömmer bort dagarna å tiden då kan man väl påriktigt säga att man slappnat av.

Av Maja - 20 juli 2014 16:52

Tes på tisdag är jag back in stock igen, tar tåget hem sen är jag hemma någon dag Daniel kommer till mej oxå sen åker vi hem till honom! Det ska bli så mysigt!
Det är alltid både lite skönt å jobbigt å åka här ifrån.
Det känns som sommarn är påväg att avslutas... Det är liksom bara 1 månad kvar tills jag börjar gymnasiet :3 nervöst eller vad?

Nu ska vi göra dessa 4 veckor till de bästa!!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards