majafrii

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Maja - 14 juli 2014 23:07

Aa bilderna blir lite dåliga då jag laddar upp dem från mobilen.. Så blir det dålig kvalitet... Men aa ni kan antingen kolla på min insta eller så får jag ladda upp senare från datorn

Av Maja - 14 juli 2014 23:05

...är Daniel här! Han kom upp igår eftermiddag, han fick ju skjuts av sina föräldrar så vi fikade lite sedan åkte jag Daniel å pappa ut med kamerorna i högsta hugg å åkte in på massa småvägar å tillslut hamna vi på någon litenlitenliten väg mitt i skogen den åkte vi nog på minst en mil... Jag var superdupermega kissnödig hela vägen... Vi skulle iaf kolla om vi såg en Björn, då de sätt mycket Björn just där vi åkte å det var lite kallare igår å på kvällen då de brukar komma fram, Daniel kanske såg en på långt avstånd men vi vet inte då vi inte kunde avgöra riktigt... Idag har vi oxå åkt runt lite hela familjen å turistat lite! Vi mötte även My lovly Josefin, men tyvärr kunde hon inte följa med på våran upptäcksfärd... Men vi ska nog träffa henne imorgon! :)

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards