majafrii

Alla inlägg under mars 2013

Av Maja - 17 mars 2013 16:28

Får se om jag pallar göra ett inlägg senare idag

puss

Av Maja - 14 mars 2013 21:54

Har testat min nya ansiktsmask jag fick av mamma! den är från bodyshop å de är såhär i en burk så de är till flera ansiktsmasker!

men den va/verkar fett bra för min hud är lika len som en babyrumpa! å bara några sek efter att jag lagt på den länner jag hur den liksom går in i huden å börjar jobba elr va man ska säga de liksom svider å bränner! men de är en ganska skön känsla igentligen!

 

Imorrn har jag komp av att jag var med på öppethus så slutar kl. 12.00

då ska jag hem med bussen 12.15 så ska jag äta lunch å gå ut med hunden! sen ska jag ta bussen 14.15 med embla in till centrum! för hon va inte där på öppethus så hon måste vara kvar i skolan! så då drar vi in dit! ska köpa en sånhär tight kjol tror jag ni får se imornr! sen ska vi väl kanske träffa nån elr de gör man väl liksom typ aa så de blir la trevligt! sen drar jag hem p byter om elr nått å äter sen ska jag upp med bussen till byn å gå på en mässa (taizéanda) i kyrkan sen har vi lite fika i gammelgården! de ska väl bli mys!

men nu ska jag borsta tänderna tror jag godnatt å puss <3

 

ser helt mongo ut för den torkade asfort så kunde inte röra mitt face! HHAAHAH

   

Av Maja - 14 mars 2013 19:36

Ville bara säga Erik du är fin! hahah

nej men bror du är cool!

och ja ska skriva de du ville nu!

"Erik jag älskar dej, du är härlig å fiiin"

Så nöjd nu??

puss

Av Maja - 14 mars 2013 18:45

Teknik åttan

Vi köttade på teknik åttan idag!

vi var väl typ 9 klasser där idag tror jag! men man tävlade bara 3 lag per gång! man hade valt ut 3 från varje klass! vi hade valt Elin, Elina å Felix!

Det började med att vi fick sovmorgon till halv 10 då bussen gick!

Alice kom hem till mej på morgonen å plattahåret å snacka lite skit<3

Vi gick till bussen å sen tog vi pendeln till TC

Sen åt vi på BK där.

Sen åkte vi vidare till KTH där vi alla klasser samlades å tre av klasserna gick å körde igång med tävlingen, några gick å gjorde en liten labration, vi andra stanna kvar i aulan elr va de va vi var i, å fick lyssna på en liten förelsning om doping.

Jag tycker dock han använde lite för svårt ibland så fattade inte allt riktigt!

typ lite molekyler hit å lite ämnen å aa massa jag är super dålig på!

sen fick vi gå å göra den där labrationen!

Sen skulle vi tävla!

Vi å ett av de andra lagen låg lika å de tredje laget låg under med 2 poäng! sedan gick de sämst för oss å de andra laget å dom som låg under gick om oss! sen på den sista frågan skulle man göra olika sorters knutar elr va man ska säga! sånna man gör på scoutern! haha! å ioch med att alla i vårt lag går på scouter så fick vi alla rätt, å gick om dom andra sen låg vi lika med ett lag!

Men så vare en regel som var att om man låg lika med ett lag så skulle man kolla vilka av dom som hade blibit klara först! å de va så att dom hade 2 min på sej att göra alla dessa! å när dom i vårt lag var klara vare 30 sek kvar! dom andra höll på tills tiden var ute å då hade dom ändå inte göra alla!

SÅ JAAA VI GICK VIDARE

(heheh.. är inte så excited igentligen ;))

så nu har vi gått vidare till semifinal! å går vi vidare då ska vi åka till göteborg å ha final där! :)

           

Av Maja - 13 mars 2013 22:43

Idag när jag kommer hem hade jag fått ett brev av min kusin :) en av dom jag inte trodde jag skulle få brev av! Min enda killkusin! :) jag hade fått ett grattis kort! Vi fyller å på samma dag! <3 du är ascool! <3
De va fett cool brev! Han hade ritat fett coolt! Å skrivit ett jätte gulligt brav! Saknar dej! Grattis i efterskott! <3

Imorrn ska vi till teknik åttan! De är vid KTH å nått med teknik! Våran klass ska vara med å tävla för andra gången elr vi va ned i en tävlin så gick vi vidare å aa så får se hur de går! Men vi får sovmorgon vilket är asskönt! Vi åker inte med bussen förrns halv 10 så de är fett chill! Å Alice kmr till mej 20 i 9 så ska vi platta våra hår å skit! :) ni ska jag lyssnar på lite musik slänga iväg lite sms sen sova! :) hare toppen! <3

Av Maja - 12 mars 2013 22:31

Wiiiihoooo!!!!!!! Yes jag är 15 nuuu!!!!!!
Har haft en asbra dag! Fick en plattång som jag ville!!!!! Wiihoo!! Sen aa en babyrosa racemarine tröja! Älskar dom! Har ju en sedan innan!
Sen lite annat! :)
Men såklart hade jag plattat håret å gjort asfint å grejer ;) så kmr embla med ägg å mjöl å äggar å mjölar mej..... Så fik duscha av mej innan idrotten! Så mitt hår va kaos!! Då är inte jag så som ba ååå nej mitt hår är inte platt va ska jag göra! Men asså kändes lite sådär tråk bär man fixat de å grjeer! Sen fick Alice alla att sjunga för mej i matsalen tack...så...jätte...mycket! Jag satt ju verkligen inte å rodna ela tiden! Jg rodnar aslätt å jag skäms ibland över de! Nej men de va väl jätte trevligt! Taaack Alice för salmiakkin!!! Jag älskar dej beeeestiiie!!!! <3<3<3<3<3 sen gick jag hem å duscha! Satte på mej min fina babyrosa tröja å pyjamas byxor! Sen gjorde pappie hemmagjord hamburgare å friterade pommes själv! Å sen fick jag bananasplitt! Dom göder mej! Å av brorsan fick jag en chokladkaka så jaa verkligen dom göder mej!!! Nej men jag älskar er enormt så de går inte att beskriva!! <{ :*
Tack ännu en gång för alla fina gratulationer!!! Jag älskar er alla! Pussar å kramar!! <3 :*
K O N D O M E R

Av Maja - 10 mars 2013 16:10

Sitter å pluggar! skriver en massa till SO:n!

Vi har att vi är typ 2 st. i en grupp som är ett parti jag fick miljöpartiet, med en kille i klassen!

Så jsg ska skriva vad vi tycker om olika saker!  å ha en massa bra argument å skit!

De ska låta asproffsigt men endå ska jag fatta!

De är svårt å mitt huvud kommer sprängas!

Men de jag gillar med våra SO lektioner är att vi sitter int i en bänk å lyssnar på nån som snackar å skriver på tavlan! utan vi får en uppgift så ska vi jobba med den å vara askreativa! sen får vi asmycket feedback å saker vi ska ändra för att få bra betyg! asså våra lektioner känns inte som lektioner! elr inte SO lektionerna iaf!

 

Jag måste läsa på mitt manus asmycket! ska kunna de mesta imorrn! de kan inte jag!

 

OMFG!!! shit! i övermorgon gäller de! shit de känns lite konstigt!

Om lika länge jag levt är jag 30! de är sjukt!

känns som jag har så mycket längre kvar till 30 än va de va sen jag va yngre!

de är så grymt sjukt asså!

 

IM GONNA BE A REAL WOMAN!!!

 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards