majafrii

Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

DU FÅR EN GODISPÅSE OM VI FÅR SLÄNGA DEJ I VATTNET

Av Maja - 30 juli 2014 02:19

När jag kom hem från mitt landställe möttes jag å Daniel i centrum å sedan åkte vi hem till mej, vi var här tisdag-torsdag, å på torsdagen åkte vi hem till honom, i och med att han skulle jobba på torsdag kväll. Så då var vi i kyrkan, det var över 100 människor som kom.
Å nu har jag varit hos honom från Tors-tisd. Så har fått varit med min prins i över 1v. Å nu när jag varit hemma en stund så börjar det kännas lite konstigt att inte ha honom här å pussa på...
Nu ligger jag här ensam, svettas ihjäl, en kropp som är totalt myggbiten å ett hjärta som känns tomt.
Har verkligen haft supermysigt. Vi har gått ner å kvällsbadat varje kväll, ätit på tok för mycket glass, druckit islatte, svettats å myst- allt som hör till sommarn.

Ni som faktiskt läser mina fantastiska rubriker kanske undrar när jag ska komma till va jag menar med denna? Hahah
Igår var jag Daniel å 2 kompisar till honom å åt glass (like always) å då satt vi vid en brygga. Men Daniels ena kompis drällde så mycket med sin glass så vi drev med henne att vi kan ju lika gärna kasta i henne för hon är så kladdig det där kommer inte gå bort annars!
Så sa hon hämta servetter åt mej så får ni kasta i mej. Så Daniel sprang å hämta. Men när vi väl skulle kasta i henne var det inte samma sak då ville hon inte... Men så lunga hon ner sej å vi satte oss ner igen, så sa hon jag vill ha godis, så sa jag du får en godispåse av mej om du hoppar i.
Detta är då inte bara en brygga vid vattnet där man badar, nej detta är mer som en kaj, en liten kaj där båtar kommer å lägger till. Å när jag sa att hon skulle få en godis påse, så lyste hon upp å sa lovar du? Jag sa klart jag glr så jag lovade, vi tummade på det, å hon hoppa i på direkten! Bästa stunden på hela dagen! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 12 augusti 2014 16:46


Hej alla Goa läsare. Jag har nu bytt bloggportal, då jag börjat tröttna på bloggplatsen.se- och tycker nattstad var lika simpel men man kunde göra snyggare. Så min nya blogg ligger nu på www.nattstad.se/majafrii ...

Av Maja - 9 augusti 2014 23:42


Vi började med att cykla runt på "ön" där jag bor, handlade lite å cyklade hem, eller ja, jag cykla, Daniel sprang. Vi åkte hem tog en kopp kaffe. Sedan begav vi oss (båda på cykel denna gång) upp mot byn igen, mest för att kolla runt lite, cyklade r...

Av Maja - 8 augusti 2014 15:04


Är inne i centrum å shoppar lite, ensam... Tråkigt tänker vissa, rätt skönt tänker jag. Får ta det i min egen takt. Har fyndat en massa! Å nu har jag väl hittat allt... Men har endå typ 1h kvar här... Ska ju möta Daniel. Så nu tänker jag sitta här på...

Av Maja - 8 augusti 2014 01:46


Mina tårar hade precis slutat rinna ner för min kind. När jag går fram till dej. En person som bara funnits i mitt liv 2 år. Jag går fram till dej å känner hur det bränner bakom ögonen. Du viskar i mitt öra -glr de du är bra på, för det är du bäst på...

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards