majafrii

Alla inlägg under juli 2014

Av Maja - 4 juli 2014 23:17

Just nu är jag tom inuti, men endå så glad, men endå så besviken, men endå så älskad.
Jag kan äntligen påriktigt slappna av och njuta av sommarlovet. Skulle åkt till landet imorrn men då det står att det ska vara mulet å regn där, sol å klarblå himmel här, ändrade mamma å pappa sej.
Vi åker nog upp på måndag.

Av Maja - 4 juli 2014 09:54

Sista dagen idag på jobbet!! Så himla glad, men gladare är jag när jag slutar å är köar å får gå hem
Just nu är det sol å blå himmel... Då skulle man kunnat sola...-.- jag ska stå inne hela dagen... Sunk

Av Maja - 3 juli 2014 09:49

Nu sitter jag å äter lite frukost, idag ska jag jobba näst sista dagen, gissa om det känns bra? ;) fast efter morgondagens pass kommer jag vara överlycklig då jag äntligen är klar!:)
Det som är jobbigt är att när det inte kommer människor måste man gå runt å städa å de funkar ju det är ju endå rätt chill men när man väl städat klart 38 gånger å de inte finns något å göra då går tiden segt... Men när tiden går snabbt är när man har super rusher å det är ju oxå jobbigt... De skönaste är när det kommer folk som ska ha glass :P

Av Maja - 2 juli 2014 20:43

°°°°°


Så himla skönt, bara 2 dagar kvar på jobbet.

Måste klara detta, inte långt kvar, tänk på cashen och snart ledig.


På lördag blir det som sagt att åka till landet, får äntligen träffa josefin!!! får se om Daniel åker med nu på driekten eller om han kommer sen.


Riktigt besviken på vårt väder, idag såg det ju endå ut att kunna bli lite bra, så det var lite sol och varmt men sedan kom ju åskan å regnet, lite läskigt hela cafet blev svart för 2-3 sekunder då allt svaja till :P

men liksom vart tog värmen å solen vägen?

nu hoppas jag att det blir en otrolig sensommar med massa sol å värme!

Av Maja - 1 juli 2014 22:35

Inte så mycket peeeps idag så dagen har gått super segt!.... Tråkigt när de finns dem på jobbet man inte går ihop med heller...
3 dagar kvar sedan är jag ledig så himla skönt!! Då åker jag till landet, längtar då får jag träffa josefin!! Ligger i min säng just nu, har pratat lite med Daniel i telefonen<3 han kommer komma upp till mitt land oxå efter att han har jobbat klart å allt! Ska väl sova strax ska ku upp imorrn med...

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards