majafrii

Alla inlägg under maj 2013

Av Maja - 15 maj 2013 16:31

gårdagen..... skulle bli en perfekt dag! men det gick bara utför! jag och embla fick bara dåliga besked! men vi gjorde det bästa av situationen och drog endå in till stan och shoppade!

Hon köpte en bikini, jag köpte ett nagellack och en BH.

   

Asså vi måste ha gått runt så långt igår! vi gick runt hela stan kändes det som! vi kollade i alla butiker... men seriöst det finns inte en enda snygg bikini iår! inget finns det som ser bra ut.....och jag behöver verkligen en!!!

När vi skulle åka hem så kommer vi på att mitt busskort funkar inte efter 19.00, så jag skulle göra sms-biljett men såklart ska SL strula, emblas mobil hade laddat ur så vi kunde inte göra från den heller... men sedan kom vi på vi kan ju testa byta simkort, men då hade embla ingen service! så vi bytte tillbax igen så testade jag skicka en gångtill! gisssa vad som hände jo det funkade helt plötsligt! man ba jaha... bra jobbar SL jag älskar er.... inte

   

Av Maja - 15 maj 2013 16:24

min dag har gått ut på att jag och victor har diskuterat mat, eller mer kött och goa såser!

det var mest på NO:n som vi hade vårat snack om hur jäkla gott det är med oxfilé hasselbackspotatis och rödvinsås eller vitlökssmör!! MUMS!! gissa om det vattnades i munnrn på oss! vi satt nästan å dreglade asså! marika var med i vårat prat ett tag iaf! hon är ju vegetarian.

 

Av Maja - 13 maj 2013 19:19

När det är vinter känns det som jag inte har några kläder att ha på mej! det enda snygga jag har är sommar kläder!

På sommarn känns det som jag inte har nått att ha på mej, att jag bara har snygga vinter kläder!

Because fuck logic!

 

Någon som har massa pengar som den kan donera till mej?

Har så mycket kläder skor och smycken och allt jag vill ha... :P

Jag vet jag låter fett hemskt "Maja tänk på barnen i afrika som inte ens har en 5 del av din garderob"...................

 

 

Av Maja - 13 maj 2013 19:10

Japp jag har namnsdag idag!

och det är nu det ba snörrar i alla er dumma huvuden! ;) nejje skojja! nej men jag heter faktiskt Linnea i mellan namn :)

Så grattis till alla som heter det vackra namnet Linnea <3 vi är unika ;)

 

Av Maja - 12 maj 2013 19:52

Yes vi har typ bränt oss :P heheeh satt mellan 11.30-14.30 men det är det att vi har bara solat framdelen eller vad man ska säga... så baksidan av våra kroppar är likbleka...:P *fail*

Men den tar vi snart igen ;)

     

Det syns mer i verkligheten ;) :P

Av Maja - 12 maj 2013 19:48

Av Maja - 12 maj 2013 14:06

Sitter ute å solar med min broder<3 vi har setat ute i 2h 35 min nu! ;) fint att vi bara solat framsida oxå så vi är vita små lik på baksidan typ :P

Av Maja - 12 maj 2013 01:10

Har haft sooolsooolsool!! så igår låg jag ute HELA dagen och sola!

 

Neger

 


Just nu sitter jag å skypar med Alex<3 snackar livet, nej men vi snackar om tatueringar faktiskt! :P 

Döda mej inte, tycker den är gullig okej!


 

Aaa å sen får ni en bild på mej för jag är cool okej!

 

sorry för typ ganska dålig uppd. men jag har inte haft nått att skriva om! detta inlägg var väl oxå ganska meningslöst men aa! <3 puss

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards