majafrii

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Maja - 2 maj 2014 23:22

°°°°°


Idag åkte jag mamma och brorsan in till stan och shoppade, elr mamma gick till sin affär jag gick med brorsan till NK, köpte solbrillor och en jacka till brorsan, sedan mötte vi upp mamma åt lite, sedan åkte brodern hem, jag och mamma skulle ju gå å kolla på nya BH:ar till mej ;)

Kom hem med 3 nya BH:ar + en liten pyjamas


SUPERNÖJD


(inte de bästa bilderna, skynkligt)


           

Av Maja - 2 maj 2014 23:10

°°°°°


I onsdags (valborg) så typ sålde vi kakor vi har kvar som vi ska sälja till våran klasskassa, och städade skolgården, eller jag slap städa då jag sålde istället ;)

Sedan gick hela fullriggaren (högstadiet) ner till stranden där de grillade hamburgare, sedan slutade vi runt 13.00

så då gick jag med marika till busshållsplatsen, sen gick jag hem.

Fixade lite, sedan kom min prins Daniel :D
Och sedan gick vi upp på byn, för min pappa har utställning. kollade lite där sedan gick vi till pizzerian, med min familj, Alice familj och lite annat folk :P

sedan gick jag, Daniel, Alice och hennes kille till majbrasan :)


igår kväll började jag och Daniel kolla på 2 skräckfilmer, men stängde av då vi vars trött ;)

nej men aa... det har varit 3 super mysiga dagar <3 Love U <3

       

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards