majafrii

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Maja - 8 maj 2014 17:16

°°°°°


     

Av Maja - 8 maj 2014 17:09

°°°°°


Känns som jag inte är bra på något just nu.

INGENTING


Behöver en varm kram just nu, en betydande kram, någon som bryr sej.


*Maja kämpa! inte långt kvar nu, tänk på alla lediga dagar*


Den här tanken ligger hos mej i princip hela tiden, den enda glöden att fortsätta. Att orka kämpa vidare.

Skolan är rörig, ingenting händer? Är det jag som inte hänger med eller suger min skola?

Då jag vet att jag inte är den enda som har den här åsikten antar jag att det är skolan min som suger.

Kan inte tiden gå super snabbt så jag får sommarlov, får bli brun, bara ha det asbra!

Har så himla mycket inlämnings saker just nu, mitt huvud dunkar, och känns som det kommer spricka vilken sekund som helst!

Relativt tråkiga inlägg på sista tiden då jag mest klagar på skolan, men det är för att jag vet att det är fler som känner igen sej? eller är jag helt ute och cyklar?


Av Maja - 8 maj 2014 17:06

1 månad? Det var ju nyss du satt där i kyrkan när jag klev in, med ditt underbara leende som inte går att motstå att bli lite förälskad i   Redan där sa de klick!
Att de var jag som fick prins Daniel, wow, känslan går inte att förklara! Fjärilarna som kittlar i magen bara du slänger iväg ett sms! Kan inte förklara i ord hur mycket du betyder för mej! Du är en av de personer jag verkligen kan lita på! Känner mej så trygg med dej  
JAG ÄLSKAR DEJ!!   
Grattis min finaste prins  

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards