majafrii

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Maja - 23 maj 2014 22:34

Har varit i kyrkan! Kom hem för nån timme sen, älskar å vara i kyrkan så kul! Imrogon äre upp relativt tidigt då vi ska var i kyrkan 09.30 för 10.00 äre fotografering!! Sen äre planering och övning till 16.30 Med tacos till lunch! Niiiice!
På söndag gäller det!! Men det går säkert bra!

Körde lite classy idag, en skjorta shorts och utåtbakade flätor som jag satte upp där bak, och min fjällräven väska! The top!

Av Maja - 23 maj 2014 11:12

Surprise maddafakka Maja har varit ute å sprungit! Lol...
Nej men faktiskt jag har varit ute å sprungit i massa backar, men jag kan verkligen inte finna de där härliga som alla snackar om när de springer! "Man känner sej fri, man känner hur piggare man mår" man ba nej bullshit! Det är jobbigt å de känns som man ha astma efter! Jag tror jag håller mej till mina powerwalks och typ kanske någon gång ibland springer för lite backar! Men tänker inte satsa på att springa något marathon hör inte!
Har tänkt att jag ska börja cykla till skolan nu när de är varmt ich jag äntligen tagit fram cykeln (Y) toppen Maja!
Märkte även igår att de satt ut ett utegym här där jag bor! Vid ip, så de får man väl testa någon gång oxå! Men vill liksom inte gå dit ensam!

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards