majafrii

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Maja - 3 maj 2014 19:08

°°°°°

Alla har vi våra uppgångar och nedgångar. Jag kan inte komma och säga -livet blir bättre. För vad vet jag? för mej blev det bättre! Jag är så otroligt tacksam för den hjälp jag har fått! och de i min familj oxå!

Utan den hjälp jag fick skulle jag inte stå på benen och vara den jag är idag!

Alla borde kunna få den hjälp de behöver, och ta den hjälpen. Alla förtjänar att få le, att få vara glad, att kunna njuta av livet, för det är så jävla härligt!



 

Av Maja - 3 maj 2014 16:49

°°°°°

Relativt seg dag idag. Vaknar upp av att mamma står å ba "maja?maja?maaajaaa?" lampan är tänd, sminket är kvar, en obekväm BH, blusen och hoodien sitter där de satt igårkväll innan jag hann somna...

Jag visste att jag skulle somna, men samtidigt tänkte jag jag ska bara ligga kvar här å finna kraften att orka gå upp å borsta tänderna, tvätta bort sminket och gå på toa.


aa inget av detta vars av, jag hann somna. Pojkvännen tog väl slut på mej de dagar han var här ;)

Nejdå, verkligen inte det var supermysigt!!

nu måste jag vänta tills på onsdag innan vi träffs igen...

Av Maja - 3 maj 2014 16:47

°°°°°°





 

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards