majafrii

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Maja - 12 maj 2014 23:06

°°°°°


Har ju inte bloggat så mycket på sista tiden, men bilder har jag tagit, på alla frukt och yoghurt tallrikar jag ätit :3

         

Av Maja - 12 maj 2014 23:03

°°°°°


Jag och Daniel hade ju 1 månad i torsdags, men vi kunde inte träffs då... :( men vi träffades i lördags å var i stan och shoppa lite, kolla runt, det var ju carneval(stavning) i stan så kolla lite på den, sedan åt vi lunch, fikade, köpte jordgubbar och var på bio!

Supermysigt var det!

Nu måste jag vänta heeeela veckan tills på fredag innan jag får träffa honom igen, men då får vi tärffas hela helgen!!!

Puss på dej!


 

Av Maja - 12 maj 2014 18:39

°°°°°


Superduper mega kär, stressad, glad, överlycklig, förvirrad


Såhär känner jag väl i princip just nu.

Men nu är det verkligen inte långt kvar! Fortsätt håll i å plugga sista dagarna!


Veckorna som kommer ser ut på ett ungefär såhär...--->


Denna vecka:

mån: började 09.45 åkte sen till ungdomsmottagningen, slitade strax efter 14.00

tis: skola, plugga

ons: skol, plugga

tors: skola, plugga

fre: skola, till Daniel :D

lör: vara hos daniel <3

sön: vara hos Daniel <3


V.21

mån: skolan

tis: klassen åker på klassresa (jag flyger inte så följer inte med...) ska jobba

ons: ledig, plugga

tor: ledig, plugga, laleh konsert med mamma

fre: ledig, kyrkan

lör: kyrkan, planera konfirmationen

sön: mina konfirmander konfirmeras


V.22

mån: skolan, redovisning i svenska

tis: skolan, panetozzzz

ons: skolan, rapport inlämnad, orientering med skolan, åker till storskogarna

tor: ledig, kristihimmelfärd, landet

fre:lovdag, landet

lör:åker hem från landet

sön: avslutning på ledarutbildningen :(


V.23

mån: skolan

tis: skolan

ons: friidrottsdsag

tors: studiedag

fre:nationaldagen, ledig

lör: -

sön: -


v.24

mån: skola

tis: BAAAL

ons: skola

tors: AVSLUTNING

fre: -

lör: första jobbdagen

sön: -




Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards