majafrii

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Maja - 4 maj 2014 22:39

Asså frukt är ju heligt!!! Så himla gott- å tillsammans är det ju gudomligt! Brukar hälla lite kanel på äpplena tog lite åå bananen idag oxå!

MUMS!!!

Av Maja - 4 maj 2014 16:50

det började med att jag satt ute å sola, skulle sedan ut med hunden å brorsan, då de börja dra kallt sedan började det regna å efter ett tag snöa! Yes alla 4 årstider på 1 dag! Bara i svergie detta händer ;)

Imorgon bröjar skolan igen... Vill verkligen inte! Är så himla skoltrött just nu! Vill bara ha sommarlov!!!!!
Har tappat sugen totalt, vill bara inte! Vill bara bränna upp skolan just nu!

This girl is on fire

Av Maja - 4 maj 2014 01:22

Måndag- skola, plugga när jag kommer hem i guess

Tisdag- skola- plugga å vila

Onsdag- skola, nationella i matte.... ULU (Y)

Torsdag- skola, skippar dansen det är ju den svenska björnstammen på grönan vafan!!!

Fredag- skola, nationella i matte...

Av Maja - 4 maj 2014 01:18

På tisdag har det redan gått 1 månad med dej<3 när vi pratat i över 1h känns det som det bara gått 10 min.

Va är det man brukar säga? Tiden går fort när man har roligt?

Jag älskar dej<3

Av Maja - 4 maj 2014 01:07

De första å sista dagarna är tuffast, dagen efter när man saknar de som var dagen innan, dagarna när det gått för lång tid. Jag är på de första dagarna. Men vet att om 4 dagar ses vi igen!

Är super trött, tänker för mycket, lyssnar på musik, snart ligger en blöt rand längs min kind, jag vet igentligen inte varför, jag får så bara.
En ganska skön känsla, men samtidigt verkligen inte.

Godnatt

Presentation


Drömmen är att ha ett eget klädföretag.
En stinta på 16 som springer runt på scen som lite olika karaktärer på en liten friteater.
Dansar lite olika, men har fått en ny uppenbarelse, jitterbug
Nu till hösten börjar jag gymnasiet, ni kan läsa om MEJ

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

naglar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards